Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

P: Czy sprzedajecie zestawy upominkowe perfum i wód po goleniu?
O: Tak. Posiadamy ogromny wybór zestawów upominkowych dostępnych przez Internet. Z pełnym asortymentem można zapoznać się na stronie zestawów upominkowych.

P: Perfumy, które chcę kupić nie są wymienione w menu na górze witryny. Czy to oznacza, że nie ma ich w sprzedaży?
O: Menu na górze naszej witryny zawiera tylko listę najpopularniejszych perfum. Aby przeglądać naszą pełną ofertę produktów, prosimy skorzystać z opcji „Wyszukiwanie perfum” na górze witryny. Można również przeglądać pełną listę marek i marek, które oferujemy.

P: Czy Wasze produkty są oryginalne?
O: Wszystkie nasze produkty są w 100% oryginalne i są sprzedawane w kompletnym opakowaniu producenta.

P: Jakie macie zasady dokonywania zwrotów?
O: Można zwrócić produkt w kompletnym oryginalnym opakowaniu, w ciągu siedmiu dni od daty otrzymania zakupionego produktu, oczekując pełnego zwrotu ceny. Jeśli chcieliby Państwo zwrócić produkt, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu.

P: Jak zapłacić za zamówienie?
O: Można zapłacić za zamówienie przez Internet przy użyciu dowolnej wiodącej karty kredytowej lub debetowej. Naszą główną metodę płatności obsługuje Braintree. Jest to szybki i bezpieczny sposób dokonywania płatności kartą kredytową i debetową. Oferujemy również możliwość zapłaty przez PayPal.

P: Czy macie sklepy na deptakach handlowych?
O: Nie. Aby utrzymać najniższe ceny, jesteśmy wyłącznie perfumerią internetową.

P: Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
O: Czas dostawy zależy od wybranej opcji dostawy. Więcej informacji znajduje się na stronie „Informacje o dostawie”.

P: Moje zamówienie nie dotarło, co mam zrobić?
O: Jeśli zamówienie nie dotarło, prosimy o wypełnienie formularza reklamacji dotyczącej braku dostawy.

P: Czy Wasze ceny zawierają podatek VAT?
O: Tak, wszystkie ceny podane na naszej witrynie zawierają podatek VAT.

Jeśli mają Państwo inne pytania, prosimy o kontakt.