Punkty przy Każdym Zamówieniu
Produkty Orginalne

Abercrombie & Fitch Płyn po goleniu & Perfumy dla mężczyzn

Abercrombie & Fitch to wiodąca amerykańska sieć sklepów z modą i zapachami dla mężczyzn, skierowana do bardzo specyficznego, modnego, nowoczesnego, zbliżającego się przekroju populacji - czyli osób w wieku 18-22 lat. Firma została założona w 1892 roku w Nowym Jorku i od tego czasu stała się znana na całym świecie z 1055 sklepów w całej Europie. Większość z nich to Stany Zjednoczone, a ostatnio ekspansja w Azji, ze sklepami w Singapurze, Tokio i Hong Kong.

Abercrombie & Fitch ma 3 marki koncepcyjne obejmujące kilka obszarów mody i zapachu, oprócz nazwy pochodzenia, które są określane jako filie wśród odzieży męskiej, ale w rzeczywistości działają pod tym samym parasolem: Hollister Co. jest największą z marek i jest oparta na na obrazie "południowej Kalifornii" i jest skierowany do nastolatków w wieku od 14 do 18 lat, a ceny są niższe niż ceny marki macierzystej i 578 sklepów na całym świecie. Firma Abercrombie Kids została wprowadzona w 1998 roku w celu przyciągnięcia młodszej publiczności do marki - obecnie ma 160 sklepów na całym świecie i jest skierowana do konsumentów w wieku od 7 do 14 lat. Ostateczną część parasola stanowi Gilly Hicks, znana jako "Bezczelny kuzyn" z Abercrombie & Fitch i motyw przewodni zainspirowany został zwrotem "Down Under", a obecnie ma 28 salonów na całym świecie, które oferują odzież i bieliznę damską dla kobiet od 18 roku życia.

Sygnowany zapach Abercrombie & Fitch "Fierce" został po raz pierwszy wprowadzony na rynek w 2002 roku i jest wiodącym męskim zapachem. Podobnie jak w wielu obszarach marki, zapach nie przychodzi bez kontrowersji - w 2009 r. Abercrombie & Fitch wniosła pozew przeciwko Beyonce Knowles, gdy wprowadziła na rynek swój zapach "Sasha Fierce", twierdząc, że naruszyła ona znak towarowy z jego własnej wody po goleniu " Dziki'. Inne popularne zapachy to 41 Kolonia (2007), Colden (2009), Abercrombie HOT (2013) i nowa markowa woda kolońska Woods z 1990 roku.

Abercrombie & Fitch nigdy nie byli nieśmiali, często wywołując negatywne emocje i to nie mniej ważne dla ich kampanii marketingowych i brandingowych. W przeciwieństwie do większości innych marek mody męskiej, Abercrombie i Fitch wykorzystują tylko modele, które dla nich pracują i mają długi proces selekcji. Do sławnych, odnoszących sukcesy modeli z przeszłości należą: Channing Tatum (amerykański aktor), Jeremy Bloom (11-krotny złoty medalista narciarstwa freestyle dla mężczyzn), Brandon Jones (amerykański aktor) i Tom Welling (amerykański aktor).
Pokaż Więcej