Zamów Przed 17:00 14 Grudnia Na Dostawę Przed Wigilią!

Carolina Herrera Płyn po goleniu & Perfumy dla mężczyzn

Z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży mody, Carolina Herrera jest kobietą pasjonującą, napędzaną pragnieniem bycia wzorem dla innych kobiet i poprowadzenia ich do roli wyrafinowanego luksusu i elegancji. W wieku powyżej 42 lat, po tym, jak wychowała swoje dzieci i zamieszkała w małżeństwie, Herrera postanowiła wypuścić jedną z wielu bardzo udanych linii ubrań, które miały być początkiem jej urzeczywistnienia. Dziś jej imperium obejmuje kolekcję modnych marek, które od samego początku miały miejsce w znanych oknach w znanym butiku Park Avenue, kolekcji ślubnej, perfumach i akcesoriach. Herrera ma ponad 280 sklepów w 104 różnych krajach, co przynosi dochód rzędu kilku miliardów dolarów rocznie.

Głównym asortymentem mody Herrera jest dla kobiet, jednak bardzo zależy jej na tym, aby mężczyźni byli włączeni w projekt, ponieważ jest ona wielką fanką krawiectwa, a jej podpis jest w rzeczywistości czystą białą koszulą, często zawracaną na mankiety. Zawsze uwielbiała stroje do spodni, bez względu na to, czy są to męskie, czy damskie, i równie łatwo mogłaby się pojawić w "le Smoking" (kurtka zaprojektowana przez Yves Saint Laurenta, która była wzorowana na przedmiotach, które normalnie noszono przez mężczyzn z wpływami i mocą), jak to było w wieczorowej sukni balowej. Jej etyka i pragnienie jej mody i zamiłowania do zapachu są wyrafinowane i klasyczne z nowoczesnymi akcentami - widać to w jej 3 zakresach, które zostały opracowane w ciągu ostatnich kilku dekad, i nie więcej niż poprzez jej mężczyznę po goleniu i kolekcja kolonii, które pozostają kluczowymi elementami wśród męskiej garderoby.
Po sukcesie serii "Classics" wprowadzonej na rynek w 1988 r., Carolina Herrera zwerbowała pomoc swojej córki, zwanej także Karoliną, aby wprowadzić drugi z jej trzech zakresów, zatytułowany 212 w 1996 r. Na zakres ten miał duży wpływ młodsza jej strona miała świeżą, żywą postawę, a zakres ten był następnie skierowany do młodych miejskich mężczyzn i kobiet, a jednocześnie miał na celu uchwycenie i zapisanie ducha Nowego Jorku. Wprowadzając gamę 212, Herrera miała nadzieję, że poprowadzi markę do stworzenia zapachów, które były nowoczesne, świeże i nowe, a jednocześnie kontynuowały autentyczność, emocje, elegancję i ponadczasowość, które stały się tak charakterystyczne dla jej marki. Ta kolekcja zawiera najbardziej indywidualne męskie wody po goleniu i zapachy tego zapachowego giganta, z ponad 15 zapachami stanowiącymi duży procent całkowitego zasięgu.

Trzecia linia zapachowa CH została opracowana wyłącznie z myślą o tym, by być zapachem na chwilę, a nawet dla konkretnego gatunku, ale dla każdego, kto chce prowadzić określony styl życia - taki pomysł opiera się na książce Carolina Herrera własny pogląd na życie - urzekając każdą sprawą elegancką elegancją w każdym momencie, dzięki czemu ten udany zapach jest idealny dla niezapomnianych chwil dla mężczyzn i kobiet.

Zobacz wszystko

Carolina Herrera linia czasu

Carolina Herrera
Kolekcje
JUŻ OD
70
Carolina Herrera 212 Men
JUŻ OD
239
Carolina Herrera 212 Men Aqua
JUŻ OD
85
Carolina Herrera 212 NYC Men Pills
JUŻ OD
117
Carolina Herrera 212 Sexy Men
JUŻ OD
89
Carolina Herrera 212 Sexy Men Pills
JUŻ OD
79
Carolina Herrera 212 VIP Men
JUŻ OD
89
Carolina Herrera 212 VIP Men Pills
JUŻ OD
117
Carolina Herrera CH for Men
JUŻ OD
305
JUŻ OD
183
Carolina Herrera Herrera For Men