Punkty przy Każdym Zamówieniu
Produkty Orginalne

Carolina Herrera Płyn po goleniu & Perfumy dla mężczyzn

Z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży mody, Carolina Herrera jest kobietą pasjonującą, napędzaną pragnieniem bycia wzorem dla innych kobiet i poprowadzenia ich do roli wyrafinowanego luksusu i elegancji. W wieku powyżej 42 lat, po tym, jak wychowała swoje dzieci i zamieszkała w małżeństwie, Herrera postanowiła wypuścić jedną z wielu bardzo udanych linii ubrań, które miały być początkiem jej urzeczywistnienia. Dziś jej imperium obejmuje kolekcję modnych marek, które od samego początku miały miejsce w znanych oknach w znanym butiku Park Avenue, kolekcji ślubnej, perfumach i akcesoriach. Herrera ma ponad 280 sklepów w 104 różnych krajach, co przynosi dochód rzędu kilku miliardów dolarów rocznie.

Głównym asortymentem mody Herrera jest dla kobiet, jednak bardzo zależy jej na tym, aby mężczyźni byli włączeni w projekt, ponieważ jest ona wielką fanką krawiectwa, a jej podpis jest w rzeczywistości czystą białą koszulą, często zawracaną na mankiety. Zawsze uwielbiała stroje do spodni, bez względu na to, czy są to męskie, czy damskie, i równie łatwo mogłaby się pojawić w "le Smoking" (kurtka zaprojektowana przez Yves Saint Laurenta, która była wzorowana na przedmiotach, które normalnie noszono przez mężczyzn z wpływami i mocą), jak to było w wieczorowej sukni balowej. Jej etyka i pragnienie jej mody i zamiłowania do zapachu są wyrafinowane i klasyczne z nowoczesnymi akcentami - widać to w jej 3 zakresach, które zostały opracowane w ciągu ostatnich kilku dekad, i nie więcej niż poprzez jej mężczyznę po goleniu i kolekcja kolonii, które pozostają kluczowymi elementami wśród męskiej garderoby.
Po sukcesie serii "Classics" wprowadzonej na rynek w 1988 r., Carolina Herrera zwerbowała pomoc swojej córki, zwanej także Karoliną, aby wprowadzić drugi z jej trzech zakresów, zatytułowany 212 w 1996 r. Na zakres ten miał duży wpływ młodsza jej strona miała świeżą, żywą postawę, a zakres ten był następnie skierowany do młodych miejskich mężczyzn i kobiet, a jednocześnie miał na celu uchwycenie i zapisanie ducha Nowego Jorku. Wprowadzając gamę 212, Herrera miała nadzieję, że poprowadzi markę do stworzenia zapachów, które były nowoczesne, świeże i nowe, a jednocześnie kontynuowały autentyczność, emocje, elegancję i ponadczasowość, które stały się tak charakterystyczne dla jej marki. Ta kolekcja zawiera najbardziej indywidualne męskie wody po goleniu i zapachy tego zapachowego giganta, z ponad 15 zapachami stanowiącymi duży procent całkowitego zasięgu.

Trzecia linia zapachowa CH została opracowana wyłącznie z myślą o tym, by być zapachem na chwilę, a nawet dla konkretnego gatunku, ale dla każdego, kto chce prowadzić określony styl życia - taki pomysł opiera się na książce Carolina Herrera własny pogląd na życie - urzekając każdą sprawą elegancką elegancją w każdym momencie, dzięki czemu ten udany zapach jest idealny dla niezapomnianych chwil dla mężczyzn i kobiet.
Pokaż Więcej