Punkty przy Każdym Zamówieniu
Produkty Orginalne

DKNY Płyn po goleniu & Perfumy dla mężczyzn

Kiedy jej ojciec był krawcem, a matka była modelką salonu i przedstawicielem mody, Donna Karan nie miała innego wyboru w swojej karierze niż podążanie śladami świata mody, w którym się urodziła. Jest nie tylko projektantem ubrań, ale opiera swoją modę na nowoczesnym systemie ubierania, który jest odpowiedni dla międzynarodowego mężczyzny i kobiety. Dla Karana nie chodzi tylko o projektowanie ubrań, ale o styl życia. Nie projektuje pojedynczo pojedynczych sztuk odzieży, ale widzi osobę jako całość - od stóp do głów. Doskonałym tego przykładem jest firma DKNY Men, założona w 1992 roku, która składała się z dopasowanych garniturów, strojów, strojów, odzieży codziennej, odzieży sportowej i garnituru, zaprojektowanych w tym samym czasie dla każdego typu mężczyzny.

Oryginalnie nazwa Donna Karan Collection została wprowadzona po uruchomieniu pierwszej kolekcji ubrań, zanim została zmieniona na DKNY (Donna Karan New York) - jej misją w jej ubraniach jest wszechstronność, elastyczne i zabawne elementy, które można dopasować do idealnego stroju, niezależnie od tego, pora dnia, nocy lub roku. Włączenie Nowego Jorku do tytułu oznaczało, że nikt nigdy nie wie, co stanie się dalej w tym dzikim, tętniącym życiem mieście. Jest pionierem i daje wiele stosunku do marki, przyczyniając się do jej rosnącego sukcesu.

Po początkowym sukcesie w ubiorach kobiecych, wraz z pomocą najważniejszego mężczyzny w swoim życiu, jej męża, Karan uświadomiła sobie, że wielu mężczyzn w jej życiu również potrzebuje jej uwagi i wyrafinowanego systemu ubierania się. Dla niej nigdy nie chodziło tylko o ubrania. Chodzi o styl życia, postawy, praktyczność zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Widzi cały obraz od stóp do głów. Zadawanie sobie takich pytań jak "Jak ubrać nogę" zainspirowało Donna Karan do produkcji wyrobów pończoszniczych. "Idealne okulary?" Donna Karan Eyewear. Lista obejmuje także pasy, akcesoria i, jak to ujął Karan, "wszystko, czego potrzebujesz, by się połączyć".

Zdeterminowana, by uwieść wszystkie zmysły, Karan zaszczepiła światu piękna w 1992 r. Pod kierownictwem biznesowym i kreatywnym swojego męża, który zaprojektował butelki i słoiki na oryginalne zapachy i ich akcesoria. Dział kosmetyczny wprowadził do sprzedaży najlepiej sprzedające się zapachy dla kobiet i mężczyzn, a także ma prawie 100 pięknych zapachów pod ich pasem. Wysokość sukcesu zapachów DKNY pojawiła się w latach 90., ale od tego czasu zaczęła rosnąć.

DKNY jest jedną z niewielu firm, które w równym stopniu dzielą się swoim czasem, pieniędzmi i uwagą na mężczyzn i kobiety, co oznacza, że ​​istnieje szeroki wybór wód po goleniu i wód kolońskich powszechnie dostępnych dla mężczyzn wszystkich stylów życia na całym świecie. Jednym z najlepiej sprzedających się zapachów dla mężczyzn jest DKNY Red Delicious Men, wprowadzony na rynek w 2006 roku i perfumowany mężczyzna wykonany z drzewnych nut. Jest to zapach zapakowany w czerwoną butelkę i zawiera zestaw seksownych i odważnych nut dla mężczyzn - butelka ma kształt jabłka, ponieważ jabłko jest symbolem Nowego Jorku. Inne zapachy w tym asortymencie to DKNY Be Delicious Red Art Men (2008), DKNY Be Delicious Shine dla kobiet (2007) i jeden z najnowszych zapachów dla kobiet DKNY Be Delicious Eau so Intense (2012).
Pokaż Więcej