Jimmy Choo Płyn po goleniu & Perfumy dla mężczyzn

Jako jedna z najcenniejszych marek luksusowych na świecie, Jimmy Choo jest jedną z najbardziej kultowych marek zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Jimmy Choo nie jest bynajmniej marką, która tylko dla kobiet. Posiada ponad 150 sklepów w 32 krajach, a także jest obecna w najbardziej prestiżowych działach i sklepach specjalistycznych na całym świecie. Marka Jimmy Choo odniosła naddźwiękowy sukces od narodzin w maju 1996 r. Pierwszy sklep został otwarty na ulicy Motcomb w Londyn, uzupełniając dystrybucję w najbardziej prestiżowych sklepach multibrandowych na świecie.

Dwa lata później firma rozszerzyła działalność na Stany Zjednoczone, otwierając dwa sklepy w Nowym Jorku i Beverly Hills. Kontynuowano międzynarodową ekspansję z Jimmy Choo zabezpieczając lokalizacje w najlepszych luksusowych sklepach w najbardziej prestiżowych miastach na świecie, w tym Sloane Street i Bond Street w Londynie, Avenue Montaigne w Paryżu, Via Condotti w Rzymie, Madison Avenue w Nowym Jorku, Rodeo Drive w Beverly Hills i Ginza w Tokio.

Po ukończeniu studiów Choo rozpoczął pracę w sklepie w Hackney, który otworzył w 1986 roku, wynajmując stary budynek szpitala. Jego rzemiosło i projekty zostały wkrótce zauważone przez mężczyzn i kobiety, a jego kreacje znalazły się na nie mniej niż ośmiu stronach w wydaniu Vogue z 1988 roku. W roku 1996 została założona firma Jimmy Choo Ltd, z pomocą Tamary Mellon, brytyjskiej redaktorki akcesoriów Vogue, a wkrótce seksowny krój, modne wzornictwo i wyjątkowe włoskie rzemiosło uderzyły w akord z wyrafinowaną klientelą, która pozwoliła pierwszej kolekcji cieszyć się tak natychmiastowym i ogromny sukces.

Choo nie tylko oferuje szeroką gamę męskich butów w wyjątkowej jakości, ale także oferuje nowoczesny wygląd, oferując najnowszy trend w męskich akcesoriach i torbach, oferując osobną kolekcję sezonową dla mężczyzn. W 2003 Jimmy Choo został nagrodzony przez królową Anglii nagrodą OBE za rolę, która sprawiła, że ​​Londyn stał się wizytówką świata mody dla branży modowej. Otrzymał także honorowe stypendium przyznane przez University of Arts London (2009), a także zdobywcą nagrody "The World's Outstanding Malaysian Designer 2011" Design for Asia Award.

W kwietniu 2001 r. Choo sprzedał 50% udziałów w firmie za 10 milionów funtów. Od tego czasu koncentruje się na ekskluzywnej linii Jimmy Choo Couture produkowanej na licencji Jimmy Choo Ltd i nadal produkuje zapachy i zapachy, które są długotrwałymi i pożądanymi produktami o wysokiej jakości. Linia Jimmy Choo London, znana również pod nazwą "Jimmy Choo Ready-to-Wear", obejmuje akcesoria, takie jak torebki i torby dzienne dla współczesnego mężczyzny. Z niecierpliwością oczekujemy także na dalszą ekspansję męskich zapachów i gamy produktów po Jimmy Choo, po tym, jak rozkoszowaliśmy się aromatycznymi słodkimi i męskimi nutami Jimmy'ego Choo Mana (2014).

Zobacz wszystko

Jimmy Choo linia czasu

2013
2019
2017
2017
2014
Jimmy Choo
Kolekcje
JUŻ OD
28
Jimmy Choo Jimmy Choo Man
JUŻ OD
96
Jimmy Choo Jimmy Choo Man Blue
JUŻ OD
134
Jimmy Choo Jimmy Choo Man Intense
JUŻ OD
60
Jimmy Choo Man Ice