Punkty przy Każdym Zamówieniu
Produkty Orginalne

Jimmy Choo Płyn po goleniu & Perfumy dla mężczyzn

Jako jedna z najcenniejszych marek luksusowych na świecie, Jimmy Choo jest jedną z najbardziej kultowych marek zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Jimmy Choo nie jest bynajmniej marką, która tylko dla kobiet. Posiada ponad 150 sklepów w 32 krajach, a także jest obecna w najbardziej prestiżowych działach i sklepach specjalistycznych na całym świecie. Marka Jimmy Choo odniosła naddźwiękowy sukces od narodzin w maju 1996 r. Pierwszy sklep został otwarty na ulicy Motcomb w Londyn, uzupełniając dystrybucję w najbardziej prestiżowych sklepach multibrandowych na świecie.

Dwa lata później firma rozszerzyła działalność na Stany Zjednoczone, otwierając dwa sklepy w Nowym Jorku i Beverly Hills. Kontynuowano międzynarodową ekspansję z Jimmy Choo zabezpieczając lokalizacje w najlepszych luksusowych sklepach w najbardziej prestiżowych miastach na świecie, w tym Sloane Street i Bond Street w Londynie, Avenue Montaigne w Paryżu, Via Condotti w Rzymie, Madison Avenue w Nowym Jorku, Rodeo Drive w Beverly Hills i Ginza w Tokio.

Po ukończeniu studiów Choo rozpoczął pracę w sklepie w Hackney, który otworzył w 1986 roku, wynajmując stary budynek szpitala. Jego rzemiosło i projekty zostały wkrótce zauważone przez mężczyzn i kobiety, a jego kreacje znalazły się na nie mniej niż ośmiu stronach w wydaniu Vogue z 1988 roku. W roku 1996 została założona firma Jimmy Choo Ltd, z pomocą Tamary Mellon, brytyjskiej redaktorki akcesoriów Vogue, a wkrótce seksowny krój, modne wzornictwo i wyjątkowe włoskie rzemiosło uderzyły w akord z wyrafinowaną klientelą, która pozwoliła pierwszej kolekcji cieszyć się tak natychmiastowym i ogromny sukces.

Choo nie tylko oferuje szeroką gamę męskich butów w wyjątkowej jakości, ale także oferuje nowoczesny wygląd, oferując najnowszy trend w męskich akcesoriach i torbach, oferując osobną kolekcję sezonową dla mężczyzn. W 2003 Jimmy Choo został nagrodzony przez królową Anglii nagrodą OBE za rolę, która sprawiła, że ​​Londyn stał się wizytówką świata mody dla branży modowej. Otrzymał także honorowe stypendium przyznane przez University of Arts London (2009), a także zdobywcą nagrody "The World's Outstanding Malaysian Designer 2011" Design for Asia Award.

W kwietniu 2001 r. Choo sprzedał 50% udziałów w firmie za 10 milionów funtów. Od tego czasu koncentruje się na ekskluzywnej linii Jimmy Choo Couture produkowanej na licencji Jimmy Choo Ltd i nadal produkuje zapachy i zapachy, które są długotrwałymi i pożądanymi produktami o wysokiej jakości. Linia Jimmy Choo London, znana również pod nazwą "Jimmy Choo Ready-to-Wear", obejmuje akcesoria, takie jak torebki i torby dzienne dla współczesnego mężczyzny. Z niecierpliwością oczekujemy także na dalszą ekspansję męskich zapachów i gamy produktów po Jimmy Choo, po tym, jak rozkoszowaliśmy się aromatycznymi słodkimi i męskimi nutami Jimmy'ego Choo Mana (2014).
Pokaż Więcej