Wyprzedaż Dnia Ziemi | Zaoszczędź na Produktach Ekologicznych | Pozostał:

Nina Ricci Płyn po goleniu & Perfumy dla mężczyzn

Dom mody Nina Ricci słynie także ze swojej legendarnej kolekcji zapachów, która powstała w późnych latach czterdziestych XX wieku, kiedy to wydano kultowy kobiecy zapach L'Air du Temps. Chociaż firma produkuje głównie zapachy sprzedawane kobiecej publiczności, wypuścili szereg wysokiej jakości męskich perfum.
Kolekcja zapachów została wprowadzona po raz pierwszy, kiedy brat Niny Ricci, Robert, zaczął grać z pomysłem uwolnienia zapachu Nina Ricci. Pomysł ten szybko przybrał formę iw krótkim czasie pomógł couture House w doskonałej reputacji w sztuce perfumeryjnej. Pierwszy zapach męski pojawił się dopiero w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, kiedy na rynek wszedł aromatyczny zielony Signoricci (1965). Łączy w sobie owoce cytrusowe z kwiatowym sercem i aromatyczną podstawą, w tym nutami tonki, cyweta, mech dębowy, cedr, bursztyn, wetiwer i labdanum. Następnie pojawił się czysty cytrusowy zapach Signoricci 2 (1976) i dwa silne zapachy lat 80. Phileas (1984) i Ricci Club (1989). Niedawno firma wprowadziła zapach Woody Chypre Mémoire D'Homme (2002), który powstał we współpracy wysiłków Christine Nagel i Rosendo Mateu. Dzięki grejpfrutowi i bazie lukrecji na pikantnej nutce imbiru i gałki muszkatołowej oraz drzewnej nutce bursztynu, wetiweru i cedru, zapach jest eleganckim i klasycznym zapachem na każdą okazję.
Nina Ricci została przejęta przez hiszpańską firmę PUIG w 1998 roku. Chociaż rodzina Ricci nie była aktywnie zaangażowana w firmę od czasu śmierci Roberta Ricci w 1988 roku, miłość do zapachów zdaje się przebiegać we krwi przodka: wnuk Roberta Romano Ricci wydał własną markę zapachową o nazwie Juliette Has A Gun w 2005 roku.

Zobacz wszystko
Nina Ricci
Kolekcje