Punkty przy Każdym Zamówieniu
Produkty Orginalne

Bvlgari Perfumy & Perfumy dla kobiet

Bvlgari, wymawiane jako Bulgari to luksusowy włoski dom mody założony przez Sotiriosa Voulgarisa w 1884 roku. Nazwa firmy pochodzi od nazwiska założyciela i chociaż jest wymawiana jako "U" w klasycznym alfabecie, nazwa jest napisana "V", ponieważ symbolizuje dziedzictwo łacińskie. Voulgaris urodził się w Grecji i rozpoczął karierę jako jubiler. W 1877 r. Opuścił Grecję, by wyjechać na Korfu, a stamtąd pojechał do Neapolu, zanim osiadł w Rzymie, gdzie założył firmę kilka lat później.

Podobnie jak w przypadku wielu włoskich tradycji, marka Bvlgari jest bardzo rodzinna, a Voulgaris pozyskał pomoc swoich synów, aby otworzyć flagowy sklep firmy w 1905 roku, który wkrótce stał się sukcesem i sławny, a początek bardzo prosperująca kariera dla marki Bvlgari. Niezadowolony z sukcesu Bvlgari w jednym kraju, wnuk Voulgarisa, Gianni, który był wówczas prezesem i dyrektorem generalnym firmy, zainicjował międzynarodową ekspansję marki, uruchamiając sklepy w Nowym Jorku, Genewie, Monte Carlo i Paryżu w latach 70. a to okazało się początkiem bardzo lukratywnego i dostatniego czasu dla biznesu.

Skupiając się bardziej na projektowaniu produktów niż kiedykolwiek wcześniej, Gianni zdecydował również, że marka Bvlgari nie powinna być trzymana w zamknięciu dla biżuterii damskiej, z której jest prawdopodobnie najbardziej znana, ale dziś jest to różnorodna marka luksusowa, która produkuje kilka różnych linii produktów. w tym zegarki dla mężczyzn i kobiet, akcesoria, hotele i perfumy. Pierwsze perfumy dla kobiet nosiły nazwę "Bvlgari Eau Fraiche" (1997) i nadal są klasycznym bestsellerem dla tego aromatycznego giganta ze względu na ponadczasowy kwiatowy i cytrusowy zapach, który idealnie nadaje się do noszenia na co dzień.

Inne popularne damskie perfumy to: BLV dla pań (2000 - 2010), Bvlgari Jasmin Noir (2008 - 2012) oraz idealny prezent "nowej mamy" bez alkoholu "Petits et Mamans" (1997) i zawsze popularny perfumy "Rose Essentielle Bvlgari" (2006), które zawierają piękną kolekcję zapachowych nut różanych z nutą sandałową i paczulami, które sprawiają, że staje się zmysłowym i długotrwałym zapachem i przyjemnością w noszeniu.

Oprócz sukcesu w zakresie przedsiębiorczości, marka Bvlgari stała się ostatnio kluczowym czynnikiem przyczyniającym się do rozwoju społeczności, kierując się silnymi wartościami etycznymi w rodzinie. W latach 2009-2011 Bulgari przekazał 13 milionów euro na rzecz Save The Children, które zapewniło rehabilitację w ponad 200 szkołach i nadal ma ogromne znaczenie.
Pokaż Więcej