Punkty przy Każdym Zamówieniu
Produkty Orginalne

Diesel Perfumy & Perfumy dla kobiet

Diesel może być stosunkowo młodą marką w porównaniu do innych globalnych domów mody, ale po skromnych początkach w 1978 roku, marka rozwinęła się w ogromne imperium z ponad 300 różnymi markami Diesel i ponad 5000 sklepów na całym świecie. Pierwotny założyciel, Renzo Rosso, założył firmę Diesel z zamiarem zostania wiodącym domem mody dla młodszego pokolenia konsumentów. To właśnie ta zamiar sprawił, że Diesel stał się sławny w globalnym przemyśle modowym.

Rosso wykorzystał pożyczkę od swojego ojca, by zakupić 40% udziałów w firmie odzieżowej Moltex w 1978 roku, kiedy to firma oficjalnie zmieniła nazwę na Diesel. W 1985 r. Kupił pozostałe udziały za jedyne 500 000 $, a kreatywność i doświadczenie Rosso w zakresie marketingu i systemów wkrótce okazało się, że obroty firmy wzrosły do ​​ponad 1 miliarda dolarów. Rosso zawsze twierdził, że zdobył swoją kreatywność we Włoszech, umiejętności marketingowe w Stanach Zjednoczonych i odpowiednie zrozumienie techniczne z czasu spędzonego w Niemczech.

Najważniejszą rzeczą, która zawsze wyróżniała Diesel dla młodszych konsumentów, były ich innowacyjne strategie marketingowe, takie jak używanie gier wideo jako platform marketingowych dla ich asortymentu odzieży. To z kolei wyjaśnia ich dziwaczne sposoby prezentacji i pakowania produktów. Wystarczy spojrzeć na butelki perfum, aby wiedzieć, co mamy na myśli. Mówi się nawet, że Diesel idzie tak daleko, jak celowo aranżując i prezentując swoje produkty sklepowe w taki sposób, że kupujący nie mają innego wyjścia, jak tylko wejść w interakcję ze sprzedawcami w sklepie. Jak mądrze!

Pierwszy w historii zapach wprowadzony przez Diesel był w rzeczywistości uniseks, ale od tego czasu oferowali oni zarówno konsumentom płci męskiej, jak i żeńskiej wiele pożądanych substancji zapachowych w różnego rodzaju dziwnych butelkach. Ich pierwszym kobiecym zapachem był Plus Plus Feminine wprowadzony na rynek w 1997 roku, słodka orientalna i kwiatowa kompozycja uwodzicielskich notatek skierowana wyłącznie do młodszych kobiet, które chcą odważnie wyrazić swoją opinię. Inne popularne perfumy dla kobiet z Diesel to ciepłe i pikantne nuty kwiatowe Diesel Green Feminine (2004), zawsze słynne Fuel For Life Femme (2007), miękkie orientalne nuty wanilii Loverdose (2011) i orientalne kwiatowe nuty Loverdose Tattoo (2013), aby wymienić tylko kilka.

DIESEL - bądź młody, bądź odważny.
Pokaż Więcej