Punkty przy Każdym Zamówieniu
Produkty Orginalne

Jesus del Pozo Perfumy & Perfumy dla kobiet

Jesus Del Pozo (1946-2011) był hiszpańskim projektantem mody, który otworzył swój pierwszy butik w 1974 roku w Madrycie. Przez pierwsze kilka lat Jesus Del Pozo projektował ubrania dla mężczyzn, zanim w 1980 roku osiągnął większy sukces jako projektant odzieży damskiej. Mniej niż rok po pokazaniu swojej pierwszej kolekcji damskiej zdobył nagrodę Złotej Igły dla Najlepszej Kolekcji Międzynarodowej roku. w 1981 roku.

W 1992 roku Jesus Del Pozo po raz pierwszy wkroczył w świat perfum. Jego pierwszy zapach, Duende For Women (1992), był kwiatowym zapachem z nutami melona, ​​jaśminu i drzewa sandałowego. Zafascynowano się kilkoma zapachami, aw 1997 r. Założył Halloween, w którym w 2004 r. Zdobył nagrodę dla najlepszego kobiecego zapachu roku magazynu Glamour. Halloween był poświęcony tajemniczej kobiecie, wampirze i zawiera uwodzicielskie nuty wanilii, sandałowca i tuberozy.

Jego inspiracja zawsze pochodziła z przeszłości i zawsze udawało mu się wyjść za mąż za swoją własną, niepowtarzalną wizją. W 2010 roku został zacytowany "Kocham kobiety i kocham promować pozytywne. Nie chcę jednolitości. Ważne jest, aby każda osoba wniosła coś ze swojej osobowości, więc staram się robić elastycznie i adaptacyjnie. "

Jesus Del Pozo był bardzo udany w swojej ojczyźnie, gdzie jego projekty były noszone przez personel w hiszpańskim pawilonie w Seville Universal Exposition w 1992 roku, a także kostiumy do teatru, baletu i filmu operowego.

Po czterech dekadach w świecie mody, Jezus Del Pozo jest obecnie uważany za jeden z najbardziej znanych i wiarygodnych domów hiszpańskich na poziomie krajowym, ale dopiero po śmierci Jezusa Del Pozo w 2011 roku marka światowy. W 2012 roku wytwórnia Jesus Del Pozo została zakupiona przez Perfumes & Diseño SA, która zatrudniła Josepa Fonta, by poprowadził renesans wytwórni i zmienił jej nazwę, Delpozo. Teraz znajdziesz nazwę Delpozo na New York Fashion Week, London Fashion Week i innych uznanych modowych wydarzeniach na całym świecie.

Jesus Del Pozo zdobył kolejne trzy nagrody za swoje perfumy, kolejny w 2004 roku za Najlepszy zapach męski roku magazynu GQ dla Quasar, aromatyczny owocowy zapach dla mężczyzn. W 2006 roku zdobył nagrodę Best Perfum Design od magazynu Cosmopolitan dla J. del Pozo In Black, a ostatni w 2008 roku otrzymał nagrodę Best Perfume Design dla J.del Pozo In White (Cosmopolitan Magazine).
Pokaż Więcej