Punkty przy Każdym Zamówieniu
Produkty Orginalne

Juicy Couture Perfumy & Perfumy dla kobiet

Juicy Couture jest prawdopodobnie najbardziej znany ze swoich osławionych dresów welurowych najbardziej popularnych na początku XXI wieku. Gela Nash-Taylor i Pamela Skaist-Levy, założyciele firmy, rozpoczęli działalność w 1995 roku jako Travis Jeans. Travis Jeans skupiał się głównie na produkcji i sprzedaży spodni. Mimo że firma nie zrobiła zbyt nędznej, odniosły prawdziwy sukces po zmianie nazwy na Juicy Couture w 1996 r. I uruchomieniu własnych kolekcji odzieży. Gela i Pamela sprzedały Juicy Couture za ponad 40 milionów funtów Liz Claiborne w 2003 roku. Zyskały sławę dzięki wydaniu ich inkrustowanych rhinestone dresów noszonych przez takie gwiazdy, jak Paris Hilton, Kim Kardashian i Jennifer Lopez. Nawet zwykli ludzie mogli kupić pasujący garnitur za jedyne 250 funtów +, w porównaniu do tego, co zwykle przynoszą ubrania przyjazne dla celebrytów. Oprócz dna Juicy, para projektowała różne ubrania i akcesoria, takie jak okulary przeciwsłoneczne, torebki i perfumy. W 2015 r. Juicy Couture przygotowało re-markę Fukk, która odbyła się w 2016 r. Wraz z uruchomieniem kampanii #TrackIsBack. Zamknięcie wszystkich pozostałych sklepów Juicy Couture i otwarcie nowych butików pod nazwą "World of Juicy".

Rok 2006 był rokiem, w którym ta marka modowa wkroczyła w świat zapachów dzięki wydaniu Juicy Couture i Juicy Girl. Juicy Girl to kwiatowo-owocowy zapach zawierający delikatne nuty tuberozy, lilii i dzikiej róży umieszczone w srebrnej grawerowanej butelce z czerwonymi akcentami. Juicy Couture był zapachem, który nadawał ton wszystkim innym zapachom JC, które miały nastąpić. Mieści się w kultowej ciężkiej, kwadratowej butelce z korkiem w kształcie rombu, którą można zobaczyć na Couture La La (2012), Eau de Couture (2008), Frosty Couture (2008) i Viva La Juicy (2008-). Oprócz dresów Juicy Couture zyskała jeszcze większe międzynarodowe uznanie dzięki premierze Viva la Juicy (2008). Słodki zapach, który ma wyjątkowy charakter i nadaje się zarówno dla nastoletnich dziewcząt, jak i młodych kobiet. Tworząc ten zapach, wiedzieli, że nie mogą pójść źle, łącząc nuty bursztynu, karmelu, wanilii i drzewa sandałowego. Zapach Viva la Juicy ma obecnie ponad dziesięć flankerów, w szczególności Viva La Juicy Noir (2013) i Viva La Juicy Rose (2015).
Pokaż Więcej